Dla naszego Klienta, działającego w obszarze performance marketingu na światowych rynkach, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Direct Mail Specialist
Specjalista ds. Reklamy drukowanej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr. Ref.: DMS/14/05/2014
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie:
• Odpowiedzialna za prowadzenie drukowanych kampanii direct marketingowych (materiały reklamowe wysyłane pocztą, inserty, materiały prasowe)
• Samodzielnie opracowywać szczegółowe plany kampanii reklamowych w kanale PRINT
• Sprawować nadzór nad przygotowywaniem materiałów do druku
• Zajmować się analizą i optymalizacją sporządzanych media planów
• Koordynować zakup mediów (bezpośrednio oraz przy pomocy agencji)
• Odpowiadać za testowanie ofert, dla różnych grup produktów
• Bezpośrednio współpracować z copywriterami, grafikami oraz z Działem Zarządzania Produktami
• Sporządzać raporty dotyczące rentowności kanału Direct Mail
• Synchronizować podejmowane przez siebie działania z działaniami w innych kanałach sprzedażowych firmy
Jeśli zainteresowały Cię powyższe zadania, a dodatkowo:
• Masz doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii printowych, direct marketingowych
• Masz wykształcenie wyższe (preferowane: marketing)
• Znasz zasady oraz narzędzia Direct Marketingu
• Bardzo dobrze znasz język angielski (minimum B2)
• Jesteś osobą samodzielną i bardzo dobrze zorganizowaną
oraz
• Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych
Dołącz do zespołu!
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv, wraz z numerem referencyjnym na adres: praca@talentsacquisitions.pl.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".